چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۷:۳۸
Wednesday Apr 24, 2024 07:38

مجله پرستاری کودکان

دکتر حسین شهریاری , سلامت کودکان , کم خونی ,کتاب کودک, نشریه, فرزند, روانشناسی, اضطراب و افسردگی , خواب, کتاب, اختلال های روانی , salamatkoodakan,
سلامت کودکان: در معرفی مجله پرستاری کودکان آمده است؛ با عنایت خداوند تبارک و تعالی، به منظور ارتقای حرفه پرستاری کودکان ونوزادان ،انجمن علمی پرستاری ایران اقدام به چاپ مجله پرستاری کودکان و نوزادان نمود تا نیاز این جامعه برطرف گردد.
انشاا... این اقدام انجمن علمی پرستاری نقطه عطفی در ارتقای علمی و عملی این عزیزان و ارتقای مراقبت های تخصصی از کودکان و نوزادان و خانواده های آن ها باشد.
مجله علمی پژوهشی پرستاری کودکان و نوزادان مقالات مرتبط با پرستاری کودکان و نوزادان،پرستاری بالینی در کودکان و نوزادان، آموزش در پرستاری کودکان و نوزادان، مدیریت در پرستاری کودکان و نوزادان و سایر مقالات مرتبط را به چاپ می‌رساند. امید است این اقدام مورد قبول ایزد منان و کلیه همکاران گرامی قرار گیرد.
لازم به ذکر است که به موجب ماده 13 قانون مطبوعات مصوب 1364/12/28 مجلس شورای اسلامی پروانه انتشار نشریه پرستاری کودکان و نوزادان در زمینه پرستاری به زبان انگلیسی و فارسی و ترتیب انتشار فصلنامه با گستره سراسری و نوع انتشار مجله ای به نام انجمن علمی پرستاری ایران در تاریخ 1393/2/30 به شماره ثبت 93/4285 صادر شده است.
مجله پرستاری کودکان در حال حاضر در  نمایه می شودDirectory of Research Journals Indexing(DRJI)

برای مشاهده مجله پرستاری کودکان اینجا کلیک کنید.

 
۲۷ اسفند ۱۳۹۸
کد خبر : ۳۲۶
کلیدواژه ها: دکتر حسین شهریاری , سلامت کودکان , کم خونی ,کتاب کودک, نشریه, فرزند, روانشناسی, اضطراب و افسردگی , خواب, کتاب, اختلال های روانی , salamatkoodakan,

نظر بیننده ها

امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید