شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۲:۵۸
Saturday Apr 20, 2024 12:58

بستری ۳۵ کودک مشکوک به کرونا در بیمارستان یزد

تندرستی کودکان, دکتر حسین شهریاری , متخصص کودکان  tandorostikoodakan
تندرستی کودکان: سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی یزد در آخرین اظهارات امروز خود با بیان این که روند مراجعه افراد به مراکز درمانی استان به صورت چشمگیری افزایش یافته است، گفت: امروز بستری‌های مشکوک به کرونا در استان یزد به ۳۳۲ نفر رسیده است.
دکتر «ابراهیم سلمانی» سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی یزد ضمن اعلام این خبر ادامه داد: در حال حاضر از این تعداد، ۵۱ نفر به دلیل وخامت حالشان در بخش مراقبت‌های ویژه حضور داشته و خدمات دریافت می‌کنند.
 
وی با اشاره به سیر افزایشی کرونا در استان، افزود: در شبانه روز گذشته، ۹۴ بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان های استان پذیرش شدند.
 
دکتر سلمانی اظهار کرد: در حال حاضر ۳۵ کودک مشکوک به کرونا در بیمارستان های استان بستری هستند.
 
وی تاکید کرد: با توجه به خطر کرونای جهش یافته انگلیسی، از والدین انتظار داریم مراقب سلامتی فرزندان خود باشند چرا که اکثر کودکانی که درگیر این بیماری شدند، قربانی بی توجهی والدین خود هستند زیرا از طریق پدر یا مادر خود مبتلا شدند.
 
به گزارش ایسنا و به نقل از وبدا یزد، سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی یزد تصریح کرد: روند مراجعه بیماران کرونایی به بیمارستان ها، افزایشی است، به همین دلیل از مردم خواهشمندیم بیماری کرونا را جدی بگیرند و شیوه نامه‌های بهداشتی را رعایت کنند.

منبع: ایسنا

۱۸ فروردین ۱۴۰۰
کد خبر : ۶۲۶
کلیدواژه ها: تندرستی کودکان, دکتر حسین شهریاری , متخصص کودکان tandorostikoodakan

نظر بیننده ها

امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید